سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

من چه دانم؟

مرا گوئی کرائی کرایی کرائی

من چه دانم

چه دانم چه دانم

چنین مجنون جرائی چرائی چرائی

من چه دانم

چه دانم چه دانم چه دانم

مراگوئی به این زاری که هستی

به عشقم چون بر آیی

من چه دانم چه دانم چه دانم

مرا گوئی چه می جوئی چه می جوئی دگر تو

ورای روشنائی من چه دانم

چه دانم چه دانم چه دانم

منم در موج دریاهای عشقت

مرا گوئی کجایی مرا گویی کجایی

کجایی من چه دانم چه دانم

مبدا


آرامش روحی(امواج الفا)

    نظر
مراقبه برای سلامت بهتر و آرامش روحی ، فیزیولوژیکی مراقبه نافع هر کس به طور منظم و به مدت چند ماه به مراقبه پرداخته باشد . احتمالا به اثر آرامش بخش آن بر بدن و ذهن خود برخورده و آنرا به گرمی پذیرا شده است. یقینا دستگاه عصبی او، فشارهای عصبی را رها ساخته و وضع با ثباتری به خود گرفته استظر فیت چنین شخصی برای تحمل فشارهای روانی – عصبی افزایش می یابد. بدن و ذهن او انرژی بیشتری در خود ذخیره کرده و ذهنش بازتر میشود. بر مراقبه از نظر روحی – فیزیولوژیکی تغییرات دیگری نیز مرتبط است.
                                                            ادامه مطلب...

12 راه برایه رسیدن به جذابیت

    نظر
زیبایی شما کاملا به حالات فیزیکی و روحی شما بستگی دارد. اما نگذارید این موضوع بر شما غلبه کند. شاید تمایل داشته باشید که هر ماه یکی از این روش ها را بکار گیرید تا در طول سال زیبا به نظر برسید.
                                                                                                        ادامه مطلب...

راه های رسیدن به هدف

    نظر

همه ما برای زندگی خود برنامه ای در نظر گرفته ایم و اهدافی را در ذهن پرورانده ایم و تلاش می کنیم تا به آنها دست پیدا کنیم. حال در این راه پر فراز و نشیب نیاز داریم تا با آشنایی با برخی تکنیک ها، بر سختی های راه فائق آمده و سربلند به راه خود ادامه دهیم.


چند راه برای رسیدن به هدف های زندگی:

1 - هدف را برای خود تعریف کنید.

2 - آن را مبهم و مجهول باقی نگذارید. به روشن ترین شکل ممکن به آن بنگربد.

                                                                                ادامه مطلب...

از یک نگاه همه چیز را میفهمی

    نظر
چهره خوانی به این معنا است که شما فقط با  با نگاه کردن به صورت اشخاص پی به خصوصیات   اخلاقی و شخصیتی او ببرید. چهره خوانی توسط مردم در اعصار مختلف انجام شده است.  شناختن افراد تنها از روی خصوصات ظاهری آنها   مساله بسیار جالبی است. نکات ظریف و دقیق و پیچیدگیهای بسیاری در علم چهره خوانی وجود 

اکنون گذری می کنیم بر نکات بنیادین چهره خوانی و چگونگی تشخص شخصیت افراد:

شکل صورت

دراز و کشیده: افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموما" دارای صبر و تحمل زیاد بوده و توانایی حل مشکلات در آنها بیشتر است. جذابیت و خوش ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آنها معمولا کارهای خود را نیمه تمام رها نکرده و عادت به انجام امور بطور تمام و کمال دارند.                                                           ادامه مطلب...

5 توصیه

    نظر

روابط می تواند هم بهترین و بالاترین لذت زندگی و هم بزرگترین چالش آن باشد. اما معمولاً ترکیبی از هر دوی اینهاست. در دنیایی که بی وقفه به سمت بازسازی و تحول پیش می رود، خیلی از افراد مشغول بازنگری روی اولویت های زندگی خود هستند. از این گذشته، آیا ما زندگیمان را با این سوال که "موجودی بانکم چطور پیش می رود؟" ارزیابی می کنیم؟ مطمئناً خیر. مهمترین سوالی که باید پاسخ دهیم این است که "آیا کسانی هستند که دوستم داشته باشند؟" یا "کسی هست که من دوستش داشته باشم؟"

وقتی یک رابطه خیلی مهم بر هم می خورد، چه از طریق طلاق باشد یا طرق دیگر، قبل از اینکه یک رابطه جدید را شروع کنید باید خودتان را برای موفقیت آماده کنید. در زیر 5 تصمیم مهم را عنوان می کنیم که برای ایجاد یک رابطه عاشقانه و موفق باید اتخاذ کنید و به آن پایبند باشید.

                                                            ادامه مطلب...