سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

مشکلات ساین و ساین کردن برنامه ها

    نظر

امروز آمده ایم تا با یک پست طلایی مشکلات ساین و ساین کردن برنامه ها را به طور کامل برطرف کنیم . مطمئن باشید بعد از خواندن کامل این پست و اجرای مرحله به مرحله گفته های ما به طور کامل از شر ساین کردن راحت می شوید . همان طور که خودتان هم می دانید اکثر نرم افزار های جالب مانند ir –remote  ( برای گوشی های s603rd  اینفرارد دار مانند n73 و 5700 ) نیاز به ساین دارد . دلیل ما هم تا به حال برای معرفی نکردن نرم افزار ir –remote  ( کنترل تلویزیون ) برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم همین نیاز نرم افزار به ساین بود که به امید خدا در پست های  بعدی نرم افزار ir-remote  را هم برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم قرار می دهیم .      

                          ادامه مطلب...

هشدار به کاربران گوشیهای نوکیا مجهز به S60

اخیرا گونه‌ای از آسیب‌پذیری در نرم افزارسیستم عامل S60 به چشم خورده است که می‌تواند باعث مسدود کردن کلیه اس ام اس‌ها و ام‌ام‌اس‌های دریافتی گردد. این آسیب‌پذیری به عنوان نوعی‌Remote SMS/MMS Denial of Service(سرویس انسداد از راه دور اس‌ام‌اس/ام‌ام‌اس) شناخته می‌شود و نام‌"Curse of Silence " را بر روی آن گذاشته‌اند. این سرویس به راحتی از طریق ارسال یک اس‌ام‌اس به سایر گوشی‌های نوکیای دارای سیستم عامل S60 منتقل می‌شود. بدتراز همه این که قابل اصلاح نمی‌باشد. تنها با یک بار ریست کردن هارد  این مشکل برطرف شده و گوشی به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

              

 اما هیچ گاه نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا گوشی شما در معرض خطر Curse  قرار گرفته است یانه، مگر اینکه کسی شما را از وجود آن مطلع سازد. بنابراین اگر دارای یک گوشی مجهز بهS60 هستید و متوجه عدم دریافت اس‌ام‌اس یا ام‌ام‌اس‌ها در طول یک روز شده‌اید، هارد خود را ریست کنید تا گوشی به حالت اول خود برگردد. در غیر اینصورت بهترین کار این است که گوشی را به نزدیکترین مرکز خدماتی موجود ببرید.


تصاویر جدید از گوشی (Sony Ericsson C510(kate

 Sony Ericsson C510 aka Kate جانشین گوشی Sony Ericsson K770 محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به دوربین 3.2 مگاپیکسلی AF با فلاش LED، قابلیت تشخیص چهره ، صفحه نمایش 2.2 اینچی QVGA، ویدئوی QVGA ، حافظه داخلی 160مگابایتی است. این گوشی قرار است فوریه 2009  به معرض فروش گذاشته شود.در ذیل تصاویر جدیدو با کیفیت بالایی از این گوشی را ملاحظه می‌کنید

                 .    

                   


زمستانی گرم؛ با دستکشهای زمستانه iPhone!

اگر گوشی شما دارای صفحه نمایش لمسی بوده و نیز مجبورید زمان زیادی را خارج از منزل سپری کنید، قطعا برای برقراری تماس‌ها و یا پاسخگویی به آنها در روزهای برفی و زمستانی به زحمت خواهید افتاد.اما دیگر نگران نباشید؛ کمپانی Apple برای این مسئله راه چاره‌ای ارائه داده است. این کمپانی دستکش هایی را طراحی کرده است که کار با گوشی‌های دارای صفحه نمایش لمسی را برای کاربران در شرایط سخت و سرد زمستانی آسان ولذت بخش می‌سازد. صفحه نمایش‌های خازنی با واکنش الکتریکی ناشی از انگشتان دست عمل می‌کنند. دستکش‌های زمستانه معمولی مانع ارسال این واکنش از انگشت دست به صفحه نمایش می‌شوند.

                

    

اما دستکش‌های زمستانه کمپانی Apple حتی درسرمای شدید و یخبندان به کاربر کمک می کنندکه با گوشی دارای صفحه نمایش لمسی خود به آسانی کارهای موردنظر خود را انجام دهد. در قسمت داخلی این دستکش‌ها یک لایه در نظر گرفته شده است که بازخورد الکتریکی ناشی از انگشتان دست را دریافت می‌کند. حتی با در آوردن لایه خارجی، بواسطه وجود روزنه‌های مخصوص قسمت نوک انگشتان در این دستکش دست شما توسط لایه داخلی این دستکش همچنان محافظت شده و در عین حال قادر خواهید بود به راحتی با صفحه نمایش لمسی گوشی خود کار کنید.


آیفون با نمایشگر 9 اینچی

اخبار جدید منتشر شده در سایت‌های خبری نشان می‌دهد شرکت اپل قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی، نسخه جدید دستگاه قابل حمل iPod touch را با نمایشگر لمسی هفت یا 9 اینچی روانه بازار کند.به گفته کارشناسان، این دستگاه می‌تواند از خانواده کامپیوترهای لوحی محسوب شود و بر این اساس، احتمال می‌رود اپل روی آن سیستم عامل OS X را نصب کند.خبر تولید این محصول در شرکت اپل از سوی منابع آگاه تایید شده و در عین حال، اپل هنوز هیچ مطلبی را در این باره منتشر نکرده است.

                 

به نقل از وب سایت خودکار، شایعات منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد شرکت اپل برای نسخه جدید iPod touch در حال ساخت باتری جدیدی است که در عین داشتن نمایشگر بزرگ، کاربران بتوانند به مدت بیشتر انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند.شرکت اپل قصد دارد برای این محصول جدید امکان اتصال به اینترنت و بارگذاری مستقیم فایل‌های صوتی و تصویری را نیز فراهم آورد.


نخستین روزهای سال 2009 با گوشی مفهومی Metell A1

در اولین روزهای سال جدید میلادی، شاهد انتشار مطالبی در خصوص گوشی مفهومی و جدیدی از طرحی با نام Andres Nemes هستیم. این گوشی Metell A1 نام دارد.اگر به دنبال نرم‌افزارها و گوشی‌های فوق مدرن هستید، این گوشی چندان رضایت خاطر شما را فراهم نخواهدکرد.

         

ظاهرا به لحاظ برنامه‌های کاربردی مانند MP3  و گالری تصاویر نیز مورد دلخواه‌تان نخواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایشی عریض است. هیچ گونه جزئیاتی در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه آن در آینده در دست نیست.


موتورولا W165 در راه است.

به زودی شاهدحضور گوشی ارزان قیمت دیگری از کمپانی موتورولا خواهیم بود.  W165کمپانی موتورولا گوشی است با طرحی ساده که نه طرح و نه ویژگی‌هایش توجه کاربران را جلب نخواهد کرد. آنقدر ساده است ما را به یاد گوشی‌های 5 سال پیش می‌اندازد. در عین حال به لحاظ ویژگی‌ در سطحی هست که بتوان آن را  گوشی ساده و ارزان قیمت نامید.

               

 از ویژگی‌های این گوشی می توان به این موارد اشاره نمود: GSM دو بانده (900/1800 و یا 850/1900 مگاهرتز)،صفحه نمایش 1.44 اینچی CSTNبا رزولوشن 128×128 پیکسل دارای 65 هزار رنگ ، جک صوتی 2.5 میلیمتری و باتری 780 میلی آمپری، ابعاد 12.5×46×108 میلیمتر و  وزن 77 کیلوگرم. در حال حاضر در خصوص قیمت و زمان و محل عرضه این محصول خبری در دست نیست.