سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

مشکلات ساین و ساین کردن برنامه ها

    نظر

امروز آمده ایم تا با یک پست طلایی مشکلات ساین و ساین کردن برنامه ها را به طور کامل برطرف کنیم . مطمئن باشید بعد از خواندن کامل این پست و اجرای مرحله به مرحله گفته های ما به طور کامل از شر ساین کردن راحت می شوید . همان طور که خودتان هم می دانید اکثر نرم افزار های جالب مانند ir –remote  ( برای گوشی های s603rd  اینفرارد دار مانند n73 و 5700 ) نیاز به ساین دارد . دلیل ما هم تا به حال برای معرفی نکردن نرم افزار ir –remote  ( کنترل تلویزیون ) برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم همین نیاز نرم افزار به ساین بود که به امید خدا در پست های  بعدی نرم افزار ir-remote  را هم برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم قرار می دهیم .      

                         

 

پس با دقت توضیحات ما را دنبال کنید . سایت موبایل ها دات کام ادعا ندارد که اولین سایتی هست که این روش را ارائه می دهد اما ادعا می کند که جزو اولین سایت هایی است که این روش جدید ساین کردن را معرفی می کند . از دوستانی که در حق ما لطف می کنند و مطالب ما را که در نوشتن و گردآوری آن ها زحمات بسیار زیادی کشیده می شود را بدون ذکر منبع copy کرده و در وب سایت خود past  می کنند تقاضا داریم در صورتی که از مطالب سایت موبایل ها دات کام کپی برداری می کنند حتما منیع این مطلب یعنی موبایل ها دات کام را هم در آخر ذکر کنند .

آموزش را شروع می کنیم : ابتدا نرم افزار Y_Browser  که در ادامه مطلب برای دانلود گذاشته شده است را دانلود کنید و در گوشی خود نصب کنید . سپس برنامه ای دیگری در ادامه مطلب با نام HelloCarbide وجود دارد که باید آن را هم دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید .حال باید فایل مربوط به گوشی خود که با نام installserver است را در ادامه مطلب دانلود کنید و این فایل را به مموری کارت گوشی خود و به پوشه ای با نام دلخواه مانند SIGN انتقال دهید . ( به عنوان مثال E : SIGN ) که در این جا E همان مموری کارت شماست و SIGN  نام پوشه ای با نام دلخواه است که شما فایل مربوط به گوشی خود یعنی installserver را که در ادامه مطلب دانلود کرده اید را توسط کامپیوتر و  RAM READER  یا کابل به این پوشه انتقال داده اید .
پس فایل های دانلودی 3 مورد شد .

1- دانلود نرم افزار Y_Browser و نصب آن بر روی گوشی
2- دانلود نرم افزار HelloCarbide و نصب آن بر روی گوشی
3- دانلود فایل installserver که در ادامه مطلب برای هر مدل گوشی گذاشته شده است .

نکته مهم اینکه پس از نصب نرم افزار Y_Browser  آیکون این برنامه در قسمت My Own  گوشی نمی رود و در منوی اصلی پوشه ای با نام Yucca tools ساخته می شود که آیکون برنامه Y_Browser در داخل این پوشه قرار دارد .

حال به داخل پوشه Yucca tools بروید و با انتخاب آیکون برنامه Y_Browser به داخل برنامه بروید . خوب حالا با زدن دکمه منو گوشی به صفحه اصلی گوشی بروید ( به هیچ وجه  از برنامه Y_Browser خارج نشوید و با فشردن کلید منو و رفتن به صفحه اصلی گوشی این برنامه را به حالت Minimize در بیاورید . )

حال با رفتن به قسمت My Own گوشی ( قسمت برنامه های نصبی )  به داخل برنامه HelloCarbide که آن را از ادامه مطلب دانلود کردید و بر روی گوشی خود نصب کردید بروید . پس از ورود به نرم افزار HelloCarbide از منوی Options گزینه اول یعنی Menu 1 را انتخاب کنید

حال در این قسمت با پیغامی روبرو می شوید که شما باید yes را انتخاب کنید .

خوب حالا گوشی شما دیگر توانایی باز کردن برنامه های نصبی را ندارد . نگران نباشید در پایان کار با یک بار خاموش و روشن کردن گوشی این مشکل از بین می رود . هشدار ما برای اینکه نرم افزار Y_Browser را نبندید دقیقا به خاطر همین بود که شما بعد از زدن گزینه YES در نرم افزار HelloCarbide دیگر قادر به اجرای برنامه ای نیستید و فقط می توانید از برنامه هایی که قبلا آن ها را باز کرده اید استفاده کنید که شما نرم افزار Y_Browser را از قبل باز کرده بودید . حالا با نگه داشتن دکمه منو گوشی آیکون Y_Browser را می بینید که با انتخاب آن به داخل نرم افزار می روید .پس از ورود به محیط اصلی برنامه Y_Browser شما در این جا چهار درایو همانند درایو های کامپیوترتان با نام های C و D و E و  Z می بینید . ( توصیه می کنیم به هیچ وجه کاری با درایو های D و Z  نداشته باشید )

درایو C مربوط به حافظه داخلی گوشی شما یعنی PHONE MEMORY  و درایو E  همان طور که گفته شد مربوط به حافظه جانبی شما یعنی MEMORY CARD  می باشد .حالا باید  به مسیری که فایل installserver مخصوص به گوشی خود را در آن جا کپی کرده اید بروید که ما در این جا E : SIGN را مثال زده ایم .حال شما باید توسط جوی استیک گوشی خود درایو E ( مموری کارت ) را انتخاب کرده و به پوشه ای که فایل مربوط به گوشی خود را در آن جا کپی کرده اید بروید که ما در اینجا پوشه SIGN را مثال زدیم .

پس از ورود به این پوشه باید فایل installserver را مشاهده کنید .

خوب حالا در پایین نرم افزار Y_Browser در سمت چپ و راست دو گزینه Back  و Option موجود است که شما باید گزینه Option  را انتخاب کنید . با انتخاب گزینه Option  نواری رو به بالا باز می شود که شما باید از این نوار گزینه دوم یعنی EDIT  را انتخاب کنید . با انتخاب گزینه EDIT  و حرکت جوی استیک گوشی به سمت راست دو گزینه دیگر با نام های COPY  و PAST  وجود دارد . ( دوستان کپی بردار از سایت موبایل ها دات کام  با این دو گزینه آشنایی کامل دارند  ) .

خوب حالا با انتخاب گزینه COPY - شما اقدام به کپی فایل installserver می کنید . خوب پس از کپی کردن فایل installserver دوباره به صفحه اصلی برنامه Y_Browser بروید . خوب حالا توسط جوی استیک گوشی خود درایو C را انتخاب کرده و مسیر  C:\Sys\Bin را طی کنید .

یعنی ابتدا به درایو C رفته و سپس پوشه  Sys رفته

و سپس پوشه Bin را انتخاب کنید .

( این پوشه ها بعد از انتخاب گزینه Yes در نرم افزار HelloCarbide قابل دسترسی می شوند و قبل از این کار این پوشه ها مخفی و غیر قابل دسترس هستند ) حالا اگر مسیر را درست طی کرده باشید باید  در این قسمت فایل های زیادی با پسوند Pyd. را ببینید .

حالا دوباره با انتخاب گزینه Option دوباره به گزینه دوم یعنی EDIT بروید اما این بار باید گزینه PAST را انتخاب کنید تا فایل installserver در این قسمت کپی شود .

حالا با انتخاب گزینه EXIT از برنامه ی ‏Y_Browser ‏ خارج شوید .

حالا یک نفس عمیق بکشید ……. تبریک می گوییم . شما سد بزرگ ساین را به طور کامل و برای همیشه  از جلوی پای خود برداشتید . از این به بعد می توانید  نرم افزارهای ساین نشده را خیلی راحت و همانند نرم افزارهای دیگر بر روی گوشی خود نصب کنید . در واقع کپی کردن فایل  installserver در قسمت  C:\Sys\Bin باعث می شود که نیاز نرم افزار ها به ساین بر روی گوشی شما از بین برود . شاید باور نکنید اما برای نوشتن و گرفتن عکس های این مطلب دقیقا یک روز تمام توسط سجاد صفا یکی از مدیران سایت موبایل ها دات کام وقت گذاشته شد و این روش هک را خودم ( سجاد صفا ) بر روی چهار  گوشی n73 و n95 و 3250 و 5700 که در دسترس بود بدون هیچ مشکلی انجام دادم . جا دارد در پایان  از هکران خارجی که این روش را اختراع کردند و آن را در معرض عموم گذاشتند و ما هم آن را با توضیحات و عکس های کامل در اختیار شما قرار دایدم تشکر و یادی کنیم .  حالا می توانید با خیال راحت به نصب نرم افزار آنتی ویروس kaspersky که  قبلا در سایت گذاشته شده بود و نیاز به ساین داشت بپردازید . اگر توضیحات خیلی زیاد و طولانی شد فقط به خاطر این بود که افراد مبتدی و تازه کار با مشکل مواجه نشوند . این روش ساده ترین و عملی ترین و سریع ترین روش هک گوشی و خلاصی از شر ساین و بدون دخالت کامپیوتر است . حالا هم خیال شما و هم خیال ما از بابت ساین کردن راحت شد . حتما می پرسید چرا خیال ما این طور نیست ؟؟ چون از این به بعد می توانیم نرم افزارهایی که نیاز به ساین دارند را هم برای شما عزیران در سایت موبایل ها دات کام قرار دهیم .در پست های آتی منتظر نرم افزار کنترل تلویزیون برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم مانند n73 و n95  و 5700 که قبلا نیاز به ساین داشت اما حالا ……….. باشید .

با تشکر سجاد صفا

دانلود نرم افزار Y_Browser ‏با حجم 256 کیلوبایت

دانلود نرم افزار HelloCarbide با حجم 21 کیلوبایت

————————————————-

دانلود فایل installserver برای گوشی های سیمبیان 9.1( Pre-FP1 )

Nokia E60
Nokia E62
Nokia E65
Nokia E70
Nokia N71
Nokia N73 / N73 Music Edition
Nokia N77
Nokia N80
Nokia N91 8GB
Nokia N92
Nokia N93
Nokia N93i

—————————————————–

دانلود فایل install server برای گوشی های سیمبیان 9.2( FP1 )

Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator
Nokia 6121 classic
Nokia 6120 classic
Nokia 6124 classic
Nokia 6290
Nokia E90 Communicator
Nokia N76
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia N82
Nokia N95 8GB
Nokia N95
Nokia N95-3 NAM

————————————————–

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 5500

————————————————–

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 3250 ورژن  4.14

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 3250 ورژن 4.60

( با وارد کردن کد #0000#* در صفحه اصلی گوشی خود می توانید از ورژن نوکیا 3250 خود اطلاع پیدا کنید )

—————————————————

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا E50

—————————————————

دانلود فایل installserver برای گوشی E61

—————————————————

پسورد تمامی فایل ها : www.mobileha.com

گرفته شده از سایت موبایل ها دات کام