سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

Youda Farmer Final - بازی کشاورز مزرعه

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

                                                                                                
بازی کشاورزی Youda Farmer به شما امکان اداره کردن مزرعه و رشد محصولات را به صورت طبیعی همچنین رفتن به دهکده و فروش فرآورده ها به مغازه داران را می دهد. محصولات شما تمام خرده فروشان دهکده کوچک را خوشحال می کند.

در ابتدا شما از یک مزرعه کوچک شروع می کنید و باید آرد تمام نانوا های دهکده را تامین کنید. در طول بازی با پیشرفت در کار می توانید مزرعه را گسترش داده و به پرورش مرغ، خوک و گوسفند همچنین کاشت گوجه فرنگی، انگور، سیب زمینی و پرورش ماهی بپردازید. هرچه قدر که کارتان را بهتر انجام دهید خریداران از محصولات شما بیشتر خرید خواهند کرد و کسب و کارشان را گسترش خواهند داد که در این صورت به فرآورده های شما بیشتر احتیاج خواهند داشت. با پیشرفت بازی شما به جمع آوری پول بیشتر برای به دست آوردن محصول مورد نیاز بهتر و فراهم آوری سروقت نیاز خواهید داشت.

کاشت گندم، گوجه فرنگی، سیب زمینی و انگور، مراقبت از دام و گرفتن ماهی سپس ملاقت قصاب، عطار، خیاط و ماهی فروش برای تحویل محصولات از عمده کار هایی می باشد که باید در بازی انجام دهید. فروش هرچه بیشتر محصولات و دریافت سود این امکان را به شما می دهد تا مزرعه خود را گسترش داده و ماشین آلات جدید یا انبار بزرگتر تهیه کنید تا محصولات خود را افزایش دهید. عمل آوردنده غذا برای تغذیه سریع حیوانات، دستگاه فراهم آورنده کود برای رشد سریع محصولات، خرمن کوب علف خشک، پمپاژ آب و غیره از جمله وسایلی می باشند که به گسترش کار شما کمک می کنند.
اهالی روستا سخت کار می کنند اما در زمان هایی به یک محصول بیشتر احتیاج دارند پس در طول تجارت مطمئن شوید فسمتی از محصول را بیشتر برداشت کنید که این مردم نیازمند آن هستند.

Youda Farmer Final - بازی کشاورز مزرعه

خصیصه های بازی کشاورز:

  • بازی در یک مزرعه واقعی با طراحی زیبا و بازی معتاد کننده
  • نقشه زیبا با قابلیت مرور کلی دهکده و مزرعه
  • محصولات بسیار برای پرورش و توسعه مزرعه
  • مراحل چالش انگیز رقابتی و جایزه ای
  • تنوع موسیقی زمینه و جایزه برای لذت بیشتر بازی و رقابت بیشتر

دانلوددانلود رایگان بازی کشاورز (حجم : 30.93 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir