سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

وب

    نظر
ارائه و برگزاری کنفرانس ها , سمینارها , کارگاه ها و دوره های آموزش تخصصی مباحث مرتبط با وب , راه اندازی و تولید سایت آموزش و آمورشگاه مجازی تحت وب برای دانشگاه ها , موسسات آموزش عالی , آموزش و پرورش و آموزشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی و حتی دوره های آموزشی ضمن خدمت و ... آموزش های تخصصی وبمستری و مدیریت ناوبری سایت های اینترنتی از خدمات شرکت توسعه مجازی است که ذیلا تشریح می گردد .                                                 
 
» برگزاری دوره های توجیهی , اطلاع رسانی و آموزشی در مورد فن آوری وب و مباحث مرتبط
در این سرویس , به منظور تعمیق درک مدیران از میزان تاثیر فناوری اطلاعات و خصوصا وب , طی یک جلسه , همایش , گردهمایی , کارگاه عملی یا ... , اهمیت و لزوم حرکت به سمت یکی از موضوعات کلی وب شامل هویت مجازی , تجارت الکترونیک , آموزش مجازی , دولت الکترونیک , سازمان مجازی , آموزشگاه مجازی و مدیریت دانش , بانکداری الکترونیک , امنیت مجازی و ...  با ارانه آمار و ارقام و تجریه دیگر کشورهای دنیا و نگاهی عملیاتی به کارکردها و دستاوردها و نتایج همراه با اسلاید ها و مثال های زنده و جذاب به مدیران آموزش داده خواهد شد . محتوای این جلسات تنها ایجاد انگیزش در مخاطبان برای حرکت سریع به سمت فن آوری و پذیرفتن آن با آغوش باز است .  معمولا قبل از آغاز هر حرکت تخصصی و مداوم و بلندمدت  برگزاری چنین جلساتی می تواند تاثیر بسزایی در گام های بعدی داشته باشد .
 
 » مشاوره و راهنمایی و آموزش در مورد تکنیک های ارتقاء در موتورهای جستجو به وبمستر
ممکن است شما بخواهید دانش فنی بهینه سازی به شما یا سازمان شما منتقل شود تا طی سالیان متمادی که دائما سایت را بروز می کنید بتوانید مطالب را بهینه سازی نمایید و نیازی به دریافت سرویس دائم یا پر هزینه بهینه سازی ادواری نداشته باشید . به همین منظور , شرکت توسعه مجازی آمادگی دارد مطالب آموزشی و سرفصل های طبقه بندی شده خود را طی برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی و یا با ارسال مستندات , کتاب تدوین شده و سی دی های آموزشی برای شما ارسال نماید . سرفصلهای این دوره آموزی عبارتند از : آشنایی با موتورهای جستجو و امکانات پیشرفته آنها خصوصا برای وبمسترها, آشنایی با تکنیک های جستجوی پیشرفته , روش کار الگوریتم داخلی موتورهای جستجو , ملاک ها و پارامتر های موتورهای جستجو , آشنایی با تکنیک های HTML , آشنایی با تکنیک های نگارش تحت وب و ... که شما را پس از اتمام دوره تبدیل به یک وبمستر حرفه ای در زمینه موتور جستجو خواهد نمود .
» راه اندازی سایت های آموزش مجازی و آموزشگاه مجازی
در این سرویس , شرکت توسعه مجازی آماده است تا برای یک دانشگاه یا یک موسسه آموزش عالی , یا مدارس و آموزشگاه ها و دانشکده های آموزش و پرورش , یا مدارس و آموزشگاه ها و کارگاه های خصوصی , دولتی , نیمه دولتی یا انتفاعی و یا برای واحد آموزش ادارت , ارگان ها , سازمان ها و ... که معمولا مسوول برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت هستند , سایت کامل آموزش مجازی راه اندازی نماید که تمامی سرفصل های درسی را پوشش داده , به کاملترین وجه با بهره گیری از آخرین ویژگی های رسانه توانای وب , آموزشی مولتی مدیا , تعاملی و منطبق با آخرین استانداردهای آموزشی یونسکو را برگزار نماید . همچنین با راه اندازی سرویس های تکمیلی , علاوه بر ارائه محتوای درسی , امکان برگزاری کلاس آنلاین مجازی , ثبت نام از راه دور , خضور و غیاب , برگزاری امتحانات تستی و تشریحی با قابلیت تصحیح اتوماتیک و گزارش دهی نتایج و آمار کاربردی و ... وجود خواهد داشت . با استفاده از این سرویس می توانید یکبار برای همیشه محیطی را ایجاد نمایید و با حداقل هزینه و به بهترین وجه , بیشترین افراد را آموزش تخصصی دهید .
 
» دوره تخصصی آموزش وبمستری
در این دوره تخصصی چند مرحله ای که هدف آن تربیت وبمسترهای متخصص یعنی صاحبان سایت دارای دانش فنی تخصصی می باشد , تمامی سرفصل های لازم برای آنکه کسی بتواند هویت مجازی سازمان خود را , آنچنان که در شأن آن است , شکل دهد ,  بصورت عملی به وی تدریس خواهد شد . مفاهیم اساسی اینترنت و  وب , تاریخچه و چگونگی شکل گیری وب , جایگاه وییه این رسانه امروز در زندگی بشر , کارکردها و سرویس های مهم وب , مفهوم وب سایت , لزوم استفاده از سایت , مفهوم و اهمیت هویت مجازی , مراحل ایجاد یک سایت , مشخصات یک سایت خوب , روش های افزودن به بازدید سایت و ده ها عنوان دیگر که نهایتا منجر به تربیت نیروهایی خلاق , پر انگیزه و متخصص برای پوشش دادن هویت مجازی سازمان است .