سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

PicaView 2.0 - مشاهده سریع و حرفه ای تصاویر

    نظر

PicaView 2.0 نام نرم افزار کاربردی است با حجمی تقریبا پایین که بصورت یک اضافه شونده ( add-on ) به ویندوز نصب میشود و قابلیتی جالب را به منوی راست کلیک موس اضافه می نماید که شما می توانید توسط این گزینه اضافه شده یک نمایشگر تصویر داخلی داشته باشید به نحوی که وقتی روی هر فایل مولتی مدیا راست کلیک کنید پیشنمایشی از آن را بطور فوری می توانید مشاهده نمایید.                                                                                 ادامه مطلب...

یوسف

عنوان فیلم: سرنوشت یوسف (Bible Joseph)
کارگردان: راجر یانگ
نویسندگان: جیمز کرینگتون، لینول چتویند
تاریخ اکران: 16 آپریل 1995
ژانر: درام، ماجرایی

                                         ادامه مطلب...

Youda Farmer Final - بازی کشاورز مزرعه

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

                                                                                                 ادامه مطلب...

Passwords Plus 1.007 - مدیریت حرفه ای پسورد ها و اطلاعات محرمانه

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که در سایتی عضو شده اید و یا بروی قسمت های مختلف کامپیوتر رمز گذاشته اید تا امنیت اطلاعات را حفظ نمایید اما بعد از مدتی آنها را فراموش نموده اید.

Passwords Plus 1.007 نام نرم افزاری است قدرتمند و کاربردی جهت مدیریت آسان Pin کدهای سری، پسوردها، اطلاعات مربوط به اکانت های شما در سایت های مختلف، سریال نامبر نرم افزارهای مورد نظر و ... که به آسانی می توانید آنها را برای یکبار در برنامه اضافه نمایید تا هرگاه به آنها نیاز پیدا کردید به راحتی از آنها استفاده نمایید.

                                                                                          ادامه مطلب...